10 October 2010

Ciri - Ciri Blog Ini

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera :)

Skrg dh pukul 1.15 pg , tarikh pn dh 10.10.10 . Spt yg dinyatakan blog ini akan broperasi , jd sebelum broperasi ingin aku nyatakan yg aku akn update plbagai prkara , unsur , topik @ apa saja yg aku inginkan , so blog aku mungkin brtemakan :

- tntg aku
- tntg fam aku
- tntg kwn2 aku
- tntg sekolah
- tntg kejadian yg telah brlaku
- tntg kejadian yg sdg brlaku
- tntg kejadian yg bakal brlaku
- tntg apa saja yg aku mahu 
- tntg prkara yg aku suka / benci / mahu / x mahu
- tntg apa saja lah sbb aku update blog ikut mood 

So jgn prtikaikn tntg ape yg aku update n aku akn terima apa saja pandangan korang (si pembaca) ats blog2 yg aku update sbb aku dh sediakn ruang utk "comment" disitu . Just click button yg trsedia secara khasnya utk korang mengomen  post aku so jgn malu2 ye sbb aku "open minded" . Komen la ape yg korang nk aslkn x sentuh bab fam sbb aku plg x suka org yg kutuk fam aku , itu cari nahas namanya , amaran tegas drpd aku oke :) 

Jadi dgn ini brmula lah prkara yg baru , sbb yg lps2 aku xnk ingat dh , buang karan je . Klu ade apa2 cadangan silalah bgtawu ye , jgn malu2 , jgn segan2 , aku x mkn org la , im not a "Canibal" oke . I just eat what human eat but only foods n drinks that labelled as halal only . Plus apa saja yg korang (si pembaca) nk tawu psl aku , tye jela , we can be friends rite , bak kata org yg suke brfalsafah iaitu "Brkawan Biar Seribu" . Sampai sini jela aku brceloteh , ada time aku taip menaip lah lg .

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera utk si pembaca ...

Writer : Nazreen Azmi

No comments:

Post a Comment