10 October 2010

Flashback

Assalamualaikum buat anda yg membaca :) Untuk blog ni , xde topik special , just nk bgtawu ape yg aku buat hr ni , brmulanya dr aku bkak mate smpi lah skrg *tgh menaip blog ni .

1000 - bgn dn mandi
1030 - lepak tgk tv
1100 - masuk bilik tgk phone *ade msj dr Tun
1130 - brsiap n tggu Tun amik , nk pegi umah Yen sbb ade knduri *akak dia brtunang
1200 - Tun smpi dpn umah aku , brsame dgn Farid
1215 - smpi kt umah Haikal , Farid bwk dia skali n sedara Haikal pn ikut juga
1245 - smpi kt umah Yen , bolee tahann jauh , kat Pasir Putih , ats sket dr umah Wan Jefri
1250 - makan makan dn makan juadah yg ade , hehe :D
1310 - lepak n sembang plus borak dan juge gossip *ingat pmpn je reti gossip , haha
1330 - tgk phone ade msj , Aidid msj aku , xtawu jln nk ke umah Yen
1335 - bgtawu Wan n Syahir then Syahir jd PAK SANGGUP tlg amik Aidid kt umah Wan
1345 - Aidid n Syahir smpi , lepak dn borak plus mengumpat lg , haha
1400 - lame jugak kitorang sembang smpi x sedar dh pukul 2 then msg2 bwk haluan
1405 - Zai anta aku kt tmpt snooker area Pasir Putih sbb Tun ade kt sane dgn Wan n Syahir
1430 - balek umah dgn Tun , dia anta aku balek
1500 - smpi umah aku , aku masuk umah , Tun chalo balek umah dia
1510 - lepak , baring , online , tgk tv , msj dgn kwn
1640 - Zai msj aku tye ada mana , dia suh aku gerak Polo *rutin bdk F5 SMI slalu main FUTSAL
1700 - aku smpi Polo , Apeh pn ade skali , then Zai pn smpi , kami brtiga smpi dlu
1720 - pegi kt tmpt futsal , yg dh smpi Aidid , Azam n Syahir
1730 - menyusul plak Ezaly , Apek , Haikal dgn sedara dia n Syamim , Wan n Hafizul pn ade juga
1800 - start main futsal , agak menarik , hr ni ade jugak 1 gol setelah sekian lama xde gol aku sumbat , haha
1900 - balek umah , mandi n buat ape yg patut , then tgk tv , online n skrg ni tgh menaip blog :)

thats all .

lps ni ape yg jd xleh cite , pvt doe , haha :D

dadidu :) iloveyou readers ...

Writer : Nazreen Azmi

No comments:

Post a Comment