31 December 2010

Ceritera Dua Ribu Sepuluh (2010)

2010 


Merupakan tahun yang sukar bagiku , pelbagai detik suka duka , manis pahit yg aku lalui . Semuanya bakal menjadi memori apabila masa menunjukkn tepatnya jarum jam pada angka 12 . So itu menandakan tahun baru akan menjelang , semua org akan menikmati detik² trsebut wlu pn dimana jua . Seperti yg aku ckp td , tahun 2010 ni agak sukar bg aku , aku kene menghadapi pelbagai rintangan dan halangan dlm menempuh hari² yg x asing lg bagiku . Setiap hari aku ke sekolah , bgn awl pg , balek lewat ptg , demi menuntut ilmu bagi menghadapi peperiksaan yg amat n trlalu penting bg menentukn masa depanku , iaitu Sijil Pelajaran Malaysia atau lebih dikenali dgn kata singkatannya , SPM . Dgn penuh azam dn semangat , aku melangkah ke sekolah dgn niat dn nawaitu di hati ingin belajar *tp kebykannya main je , hehe* dan menuntut ilmu dari guru²ku yg tercinta :) haha

Then , dh habes cite psl SPM , cite psl kengkawan plak . Kwn² tu rmi , mmg rmi sgt² . Tp rmi yg xbleh pki , kwn yg mkn kwn pn ade , itu yg palat sket . Tak la semua kwn xbleh pki , 1 dlm 1000 msti ade yg elok pye kn . So ade jugak la kwn² yg setia menerima aku sbgi kwn diorg dan diorg pn sudi menerima aku sbgi kwn diorg serta segala karenah aku yg kdg² agak baik , agak jahat n mcm² agak ade , hehe :D Mcm² aktiviti aku ngan kengkawan buat thn ni , main futsal la , badminton la , pegi berenang la , mandi air terjun la , mmg best habesss ;) Sumpah aku akan rindu kn saat brsame korang selama lamanya dan juga zaman prsekolahan kita semua x mungkin akan kembali wlu sedetik pn . Sbb kita semua bakal meningkat dewasa , masing² ade haluan kan .

Aku xde bende nk cite sgt act , skrg otak tgh blank , so nnt klu ade bende yg aku nk update lg aku update ok  :) so kepada si pembaca , take care ok . Silent reader ke , ape² pn jenis reader . Aku syg koranggg :) Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera :)

Writer : Nazreen Azmi

No comments:

Post a Comment