05 December 2010

Insiden Yang Tidak Dijangka

Ade la satu mlm ni , kitorang (aku , apeh , zul , apek , jamil , adam) kuar jln2 ronda2 pekan ipoh . Mule2 shoot Petronas dlu , isi minyak , bg full tank . Lps tu shoot area Simpang Pulai pulak , nk pegi Botani , time kt Botani ni la ade bende yg x diingini jd , aku naik dh Apeh time tu , bolee thn la , ade satu selekoh ni , mcm harunnnnnnn jugak la , klu bg kt Jamil bolee la kot , sbb dia amik corner pn mcm Valentino Rossi , dh la time tu br lps hujan , jln pn x kering lg , Apeh plak bolee lupe yg jln basah , dia pegi amik lap , skali *GEDEGANGGGGGGGGG... jatuh la pulok , adoiiiiiiiiiiiiiii , saket siot , tp dia la , bkn aku , hahahahahahaha ..... Sekali lutut dia bocorr daaa , aku pn ade luka sket , bleh tahan laaa , agak best la , mmg aku suke , aku pn kene skali , haha .Bkn slalu aku jatuh , tp sesekali jatuh bleh tahan la , agak saket la jugok :) Lps jatuh tu agak getor jugak la lutut mat rempit tu , sian dia , aku dh gelak2 , cuak dia , semacam je muka dia , mcm br 1st time je dia jatuh , haha .

Lps jatuh tu shoot pam minyak area situ , last2 jmpe Shell brenti kejap , Apeh nk cuci kaki dia , aku x luka sgt , sket2 je , best gak aku tgk dia cuak , haha . Lps cuci luka dia tu , gerak area Chandan Desa *area umah lame apek dlu time kecik2 , skrg dh besaa dh mamat tu . Dkt area Chandan Desa tu bleh thn la , Apek bwk ronda2 kt port yg agak keras , smpi Apeh pn ketar lutut jln area situ , last kuar jugak la , lps tu shoot Polo plak , saje ronda2 area situ then last skali terus gerak Padang Ipoh , kt situ kitorang lepak2 skejap sbb semua pakat dh lenguh bontot dgn pinggang , then nk dipendekkn cite , kitorang snap2 gmba , bleh thn la , byk jugak gmba yg kitorang tngkp , gmba tu nnt aku upload la , xnk nk upload terus , agak baraiii sket , x masyukkk la bg korang tgk gmba baraiiiiii , bg style sket , hehe :D

Ok la , nnt aku update lg la , agak busy ni , mcm2 keje aku nk buat lg , so to READERS , take care oke , x kisah la silent reader ke , yg aku knl ke , x knl ke , jaga diri oke , rajin2 kn la visit lg blog aku lg pasni oke :) hehe

p/s - cite ni dh agak lame , tp br je nk update , almaklumlah , tenet kt umah kn xde , hehe :D

Writer : Nazreen Azmi

No comments:

Post a Comment